Suche
Guest_OptimAL-3-Slides-Day_One.pdf
Building Partnerships to Deliver OPTIMAL and INCLUSIVE Adult Learner Mobility: OptimAL-3 TRAINING AND COOPERATION ACTIVITY BERGISCH GLADBACH | 27-29 MAY 2024 Formal Welcome Claudia Laubenstein Nati
Präsentation_Winkler.pdf
My role as education specialist includes… • developing interesting and empowering courses for adults with fewer chances • building partnerships in the community • responding to life-based learning ne
TCA_MAY_Bergisch_Gladbach_Fotos.pdf
Landesverband Schleswig-Holstein TCA „Optim-AL3: How to involve Learners in KA1 projects” Bergisch-Gladbach 27.05.-29.05.24 Who we are Landesverband der Volkshochschulen Schleswig-Holsteins e.V. T
Erasmus__EN_in_Arbeit.pdf
My role as education specialist includes… • developing interesting and empowering courses for adults with fewer chances • building partnerships in the community • responding to life-based learning ne
Präsentation_Julia_FranckeTCA_May_Bergisch_Gladbach.pdf
Landesverband Schleswig-Holstein TCA „Optim-AL3: How to involve Learners in KA1 projects” Bergisch-Gladbach 27.05.-29.05.24 Who we are Landesverband der Volkshochschulen Schleswig-Holsteins e.V. T
Präsentation_Julia_Francke_Fotos.pdf
Landesverband Schleswig-Holstein Landesverband Schleswig-Holstein TCA „Optim-AL3: How to involve Learners in KA1 projects” Who we are Landesverband der Volkshochschulen Schleswig-Holsteins e.V. Th
Bildung_für_Europa_Nr._15__Integration_durch_Bildung.pdf
Nº 15 Juni | 2011 bildung für europa Journal der Nationalen Agentur beim Bundesinstitut für Berufsbildung Integration durch Bildung Inhalt 3 Editorial 4 Staatsministerin Maria Böhmer im
Interessensbekundung_Speed_Dating.docx
Angaben zur Bewerbung für das Online-Speed Dating am 08.10.2024 Projektnummer: (falls vorhanden) FORMTEXT Name der Einrichtung: FORMTEXT Kontakt Name: FORMTEXT E-Mail: FORM
So kommunizieren Sie Ihr Projekt
Ihre Geschichte erzählen. Wirkung erzielen
Seiten: 46, Erscheinungsjahr: 2021
Dieser Leitfaden hilft Ihnen dabei Schritt für Schritt Ihre Projektergebnisse erfolgreich zu verbreiten. Angefangen mit der Bestimmung ihrer Kernbotschaften, dem Erstellen eines Logos bis hin zur Fest
How to communicate your project
Tell your story. Make an impact
Seiten: 46, Erscheinungsjahr: 2021
This guide will help you to successfully disseminate your project results step by step. Starting with the definition of your core messages, the creation of a logo through to the definition of distribu